اسکانیا 111 (بابس) ده چرخ آذرشهری که من خیلی دوستش دارم چون خیلی سالاره.
معرفی کامیون های ایران 15
تاریخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391
نویسنده : محمد ابراهیمی




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
حمید در تاریخ : 1392/12/11/scania113 - - گفته است :
سلام من جدیدا یک کمپرسی اسکانیا 110 از تبریز خریدم یک مقدار اطلاعات از این ماشین میخوام
جون ندید یکی از دوستام برام خریده

<-CommentGAvator->
رضا جمشیدنژاد در تاریخ : 1391/12/6/0 - - گفته است :
دورانی داشتن برا خودشون ...

<-CommentGAvator->
علی محمدی در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز من از طریق وبلاگ پسر عموت وارد وبلاگت شدم یک سر به ما بزن اگر از ما خوشتت اومد مارو لینک کن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/